15 wrz 2013

post adaptacyjny

Lubię pisać. Lubię czytać. Lubię oglądać. Blogosfera wciągnęła mnie całkowicie, od dłuższego czasu pochłaniam blogi o włosach, modzie i kosmetykach. Dziewczyny mają niesamowitą wiedzę na tematy przeróżne, pokazują siebie, swoje inspiracje, swój styl życia. W pewnym momencie zaczęłam się zastanawiać czy i ja mam coś, czym mogłabym się podzielić. I znalazłam pewną dziedzinę życia, dziedzinę zdrowia, dziedzinę urody i ładnego wyglądu, w której czuję się pewnie i dobrze. Wiem, że temat może być nudny i nieciekawy dla niektórych, niemniej jednak zamierzam przekonać Was jak ważne jest dbanie o piękny uśmiech, czyli o zdrowe, ładne, białe ząbki. Pokażę Wam jak prawidłowo dbać o czystość zębów, jakie produkty kupować, jak nie dać się nabrać na chwyty marketingowe (których tu także nie brakuje!) a przede wszystkim jakiego lekarza wybrać i jak mu zaufać. Zostańcie z nami!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz